1. Думав до гальм, але треба вести доп. кабель в багажник , бо тут все через САМ.
2. Можна до + і- приєднатись, але не люблю такий "колхоз", щоб на світлофорі на бабульок реагував, а зимою на сніжинки .
3. Варіант не ідеальний, але пристойний. Вивести кнопку. Знайти буде проблематично. Є з чого зробити, але не знаю як правильно зробити "заліпання" реле, до виключення напруги.
4. Можна поставити додатковий мікрик на педаль, але це не надійно.
Добавлено (22.03.2020, 01:37)
---------------------------------------------
Цілий день промахався з виготовленням кнопки тригерної дії. В кінці дня прийшла ідея. Управління в авто відбувається за допомогою ел. імпульсів, тому постійного + знайти важко, а при відпусканні педалі гальма, на контактах залишається напруга ~3-5 В. Тому було вирішено поставити реле. Саме реле було взято з плати сучасного телевізора тому для замикання кола потрібно було лише 5В. Довелось в коло припаяти резистор номіналом 220 Ом, щоб реле спрацьовувало тільки при натисканні гальм(при подачі 12+В). Можна було б поставити діод для фільтрації, але з часом від перепадів напруги міг накритись блок управління парктроніками. А так, було взято + від мережі живлення запобіжників в багажнику. Надіюсь такий метод буде ефективний.
Той ще " Кулібін"